Маркетинг у сфері вищої освіти: досвід США

Карен Фокс

АНОТАЦІЯ

У статті розглянуто сутність та еволюцію теорії і практи­ки маркетингу вищої освіти у США, дано обґрунтування необхідності застосування маркетингового підходу для ведення ефективної освітньої діяльності університетів. Виокремлено новітні теоретичні та практичні розробки у сфері маркетингу вищої освіти США, проаналізовано успішний досвід провідних американських університетських закладів щодо поліпшення власного іміджу. Оцінено сучасні виклики для американської вищої школи та способи реагування на них у системі освітнього маркетингу.

Ключові слова: маркетинг вищої освіти, спонсорський маркетинг, вступний менеджмент, Інтернет-маркетинг, імідж університету.

Завантажити статтю у PDF

Pages from Karen_Fox - укр